Първоначално публикувано от oem
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смених тампони на стаб. щанга
Collapse
X
-
-
Това с магарето нужно ли е - чак и то да се маха не е ли излишно....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Мда, нямам впечатления ако трябва да се свали ск.кут надолу кое ще пречи, и не направих връзка че аз двг и скут ги махама накуп, но нагоре......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от stenli Покажи съобщениеСменя се лесно - сваляш магарето с все носачи и след това кутията си слиза надолу без проблем. Отгоре махаш конзолата на акумулатора, малко въздуховоди, малко кабели, стартера го оставяш да си седи на кабелите, жилата на скоростите, тръбичката към аксиалния лагер помпа /после има една тънкост по обезвъздушаването/ и си готов. Задължително ти трябва подопра за двигателя защото той остава само на един тампон.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеИзмери си я колега. Завърти волана в някоя посока до край и си я измери там до биалетката размера на цялата щанга е еднакъв.
П.С. Аз сложих тампони на SuperPro. Нено ми ги беше пратил преди 3, 4 седмици, но днес им дойде реда чак. Така, че и от него можете да си поръчате.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
В общия раздел при сервизите в темата на Екстрийм Тунинг му има телефона. Във форума се пише NeoDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеВ общия раздел при сервизите в темата на Екстрийм Тунинг му има телефона. Във форума се пише Neo156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
сам,на канал,едвам я иазвадих шибаната стаб,щанга.няма и 15 болта са,незгодията е голяма.утре монтаж.пожелавам си късмет както и на всички Вас.благодарности на Нено(за тампоните)
156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Майка си ебало с тва окачване. Днес ходих на реглаж. Задния мост няма оправия. В канала ексцентрика се набил прхоляк и кал и не може да превърти. Няма и махане тоя прах от там. Задно дясно колело пак остана малко затворено. Ще сменям едната щанга от зад и ще мъча да почистя леглото на болта...Мамка му и резервоар как пречи да извадя целия болт.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
пак тропа и след смяната на тамп.на стаб. щанга.сега почвам да си мисля за шарнирите на долните носачи,значи движат се свободно но нямат грам луфт,така на ръка като опитвам,от друго невиждам от какво може да е.всички тампони по носачите съм сменил плюс и на стаб.щангата.а .....всички останали шарнири се движат трудно и стегнато(биалети и горни носачи)МОЛЯ дайте идея,че се потроших сам два дена(сменях и тамп. на носачите)156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
и друго което ме озадъчи,значи щангата е 22мм и тампоните също,след монтажа като погледнах там където са сцепени тампоните има около 2мм разстояние.скобите са легнали плътно и всичко е стегнато.предполагам че не трябва да е така.защо се получава така???156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Амортесьори? Тампони на амортесьорите? Гледал ли си ги как са? Как тропа?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеМамка му и резервоар как пречи да извадя целия болт."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment