Известие

Collapse
No announcement yet.

Смених тампони на стаб. щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    П.С. Днеска като се загледах от долу. Много се зачудих ако трябва да сеням съединител. Как подяволите се сменя съединител на тая кола? От долу ли излиза, кутиятя смъква ли се? Или само се охлабва и излиза от горе? Тва сядхме днеска тримата и се чудихме.
    Сменя се лесно - сваляш магарето с все носачи и след това кутията си слиза надолу без проблем. Отгоре махаш конзолата на акумулатора, малко въздуховоди, малко кабели, стартера го оставяш да си седи на кабелите, жилата на скоростите, тръбичката към аксиалния лагер помпа /после има една тънкост по обезвъздушаването/ и си готов. Задължително ти трябва подопра за двигателя защото той остава само на един тампон.

    Comment


    • #32
      Това с магарето нужно ли е - чак и то да се маха не е ли излишно.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #33
        По лесничко е като се махне даже май е невъзможно без да се демонтира - правих един път опити за 15 мин се изнервих и смъкнах магарето набързо.

        Comment


        • #34
          Мда, нямам впечатления ако трябва да се свали ск.кут надолу кое ще пречи, и не направих връзка че аз двг и скут ги махама накуп, но нагоре......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от stenli Покажи съобщение
            Сменя се лесно - сваляш магарето с все носачи и след това кутията си слиза надолу без проблем. Отгоре махаш конзолата на акумулатора, малко въздуховоди, малко кабели, стартера го оставяш да си седи на кабелите, жилата на скоростите, тръбичката към аксиалния лагер помпа /после има една тънкост по обезвъздушаването/ и си готов. Задължително ти трябва подопра за двигателя защото той остава само на един тампон.
            Ясно. Пак е голям ядец. Ще го ям и него някой ден, но дай боже италианеца да го е сменил, че да е ми се налага скоро.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Измери си я колега. Завърти волана в някоя посока до край и си я измери там до биалетката размера на цялата щанга е еднакъв.

              П.С. Аз сложих тампони на SuperPro. Нено ми ги беше пратил преди 3, 4 седмици, но днес им дойде реда чак. Така, че и от него можете да си поръчате.
              здравей,колега,как мога да се свържа с въпросния човек-Нено
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #37
                В общия раздел при сервизите в темата на Екстрийм Тунинг му има телефона. Във форума се пише Neo
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  В общия раздел при сервизите в темата на Екстрийм Тунинг му има телефона. Във форума се пише Neo
                  мерси за бързия отговор
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #39
                    сам,на канал,едвам я иазвадих шибаната стаб,щанга.няма и 15 болта са,незгодията е голяма.утре монтаж.пожелавам си късмет както и на всички Вас.благодарности на Нено(за тампоните)
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #40
                      Майка си ебало с тва окачване. Днес ходих на реглаж. Задния мост няма оправия. В канала ексцентрика се набил прхоляк и кал и не може да превърти. Няма и махане тоя прах от там. Задно дясно колело пак остана малко затворено. Ще сменям едната щанга от зад и ще мъча да почистя леглото на болта... Мамка му и резервоар как пречи да извадя целия болт.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        пак тропа и след смяната на тамп.на стаб. щанга.сега почвам да си мисля за шарнирите на долните носачи,значи движат се свободно но нямат грам луфт,така на ръка като опитвам,от друго невиждам от какво може да е.всички тампони по носачите съм сменил плюс и на стаб.щангата.а .....всички останали шарнири се движат трудно и стегнато(биалети и горни носачи)МОЛЯ дайте идея,че се потроших сам два дена(сменях и тамп. на носачите)
                        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                        Comment


                        • #42
                          и друго което ме озадъчи,значи щангата е 22мм и тампоните също,след монтажа като погледнах там където са сцепени тампоните има около 2мм разстояние.скобите са легнали плътно и всичко е стегнато.предполагам че не трябва да е така.защо се получава така???
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #43
                            Амортесьори? Тампони на амортесьорите? Гледал ли си ги как са? Как тропа?
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              всичко е наред ,колега,аз пуснах друга тема,но проблема се оказа в главата ми ,а не в колата.алфата сега върви като по масло.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Мамка му и резервоар как пречи да извадя целия болт.
                                Че махни резервоара ако имаш начин - 6 болта са.....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X